אחד על אחד

ייעוץ מנטלי אישי

במהלך חיי כשחקן חוויתי הצלחות, אכזבות, פציעות, מגוון מאמנים, אוהדים, עסקנים, סוכנים ועוד. עבודה קשה, הקרבה, התמדה וויתורים הם רק חלק ממה שלמדתי וחוויתי במהלך הקריירה שלי.
היום אני זוכה להעניק ייעוץ מנטלי לספורטאים. בתור מאמן מנטלי אני נותן לספורטאים את כל הפרמטרים הדרושים כדי לעלות על הדרך הנכונה. לכבוש את המטרה, לדחוף למצוינות ולהצלחות תוך כדי מחשבה חיובית בתוך ומחוץ למגרש. מטרת המפגשים העיקרית היא להציב מראה מוחשית אל מול הקריירה הנכספת של הספורטאי/ת.
ישנם כמה מרכיבים עיקריים להגעה לרמות הגבוהות ביותר כמעט בכל תחום ספורט: כישרון, יכולת גופנית/כושר גופני ויכולת מנטלית.
כמו ששחקן במהלך הדרך פוגש מאמנים לעבודה על כושר גופני ועל טכניקה, חשוב והכרחי ביותר להצלחה לעבוד על הפן המנטלי.
הפן המנטלי קרוב בחשיבותו בין 40-60% לדעת רוב הספורטאים. ניתן לעבוד על היכולת המנטלית ולשפר אותה ללא גבולות בתוך מסגרת הרצונות והתמדת הספורטאי/ת.

עבודה מול הורים לספורטאים

האם אתה מוכן לעבוד קשה ובדרך מקצועית ונכונה?

להורים חשיבות עליונה בגדילה של הספורטאי למצוינות אמתית, אך כמה אחוזים באמת מההורים יודעים מה נכון? האם התגובות שלנו נכונות בזמן אמת? האם הבן שלנו באמת הספורטאי הענק שאנחנו חושבים או שזה חלום שקיים בנו שפספסנו שאנחנו רוצים שהוא יגשים? האם דחפתי את הילד שלי למצוינות אמתית או שהעדפתי להאשים את המאמן וכל העולם בחוסר ההצלחה שלו? למשפחה ולהורים בפרט חלק חשוב בתמיכה, בגבולות, בוויתורים ובנתינה עבור הספורטאי והם חלק בלתי נפרד מתהליך האימון המנטאלי. אני כאן לתת מענה לכל מחשבה שעוברת בראש של הספורטאי/ת או ההורה בין אם זה נוגע לכל דבר שידחוף את הספורטאי למצוינות אמתית.

הדגשים באימון: איך לגדל ספורטאי/ת בבית (דגשים בולטים בגדילת הספורטאי/ת), שמירה על ערך הלימודים וחיים מחוץ לעולם הספורט התחרותי, הכרת הגבול בהערות מקצועיות, התערבות מיותרת של ההורה, השקעה באימונים אישיים מעבר לשעות הפעילות הקבוצתית, ויתורים מהירים מצד ההורה וכניעה למניפולציות הספורטאי/ת, דרך חיים – אין קיצורי דרך בספורט.

לפרטים נוספים

צרו איתנו קשר

Follow Us

Instagram

סגירת תפריט