המלצות

המלצות ספורטאים

"מקצוען!!!! המאמן המנטלי הכי מוכשר שיש!
(כן כן… הוא לגמרי גם המאמן שלי, ולגמרי גרם לי להחליט החלטות מושלמות בשנה האחרונה).
מומלץ בחום."

ששיה אסרף
מאמנת כושר

"אילן בחור סופר מקצוען, שתמך בי ועזר לי מאוד בפן המנטלי.
יכול להוציא מכל בן אדם את המקסימום להצלחתו האישית."

גל לוי
קשר בהפועל באר שבע

"שנתיים של תהליך עם הבן אדם הזה וכל שיחה ומפגש אני לומד דבר חדש על עצמי ועל החיים.
עברתי שינוי גדול בזכותו והלמידה שעברתי היא אינסופית.
מומלץ לכל ספורטאי שרוצה להתקדם ולהצליח בחיים."

רן כחלון
בלם ומגן בנוער הפועל רמת גן

"ההיכרות שלי עם אילן התחילה ב2016 ומאז יצאנו למסע ארוך שנמשך עד היום.
אילן מכיר את התהליכים שספורטאים עוברים בתוך המגרש ומחוץ לו, המחשבות, הפחדים והפערים שיש לספורטאים בין איפה שהם חושבים שהם נמצאים לאיפה שהם נמצאים באמת. הוא יודע, בתור ספורטאי שעבר את הכל וידע לכוון את עצמו עד שהגיע לפסגה ומימש את עצמו, לכוון את הספורטאים שלו ותמיד ידע לשאול אותי שאלות קשות שגרמו לי להסתכל על במראה, להיות כנה עם עצמי ומשם להתפתח כשחקן וכבן אדם, לפתח את הקשיחות, להעלות את רמת הנאמנות לעצמי ולהתבגר.
לאורך השנים עם אילן ראיתי כיצד הוא פועל לשפר את עצמו, להרחיב את הידע שלו בכל ענפי הספורט וכיצד הוא נאמן לדרך שלו, ממנה למדתי היום.
אני ממליץ לכל ספורטאי, צעיר ופחות צעיר, בענף יחיד או קבוצתי, שרוצה להצליח ולקחת צעד נוסף בדרך להצלחה ליצור עם קשר ולתת לאילן ניסיון."

נדב אהרון
כדורסלן בהפועל רמת גן גבעתיים

"הבנתי שהיכולת הפיזית שלי מוגבלת ואני תמיד יכול לשפר אותה אבל דבר שהוא לא מוגבל זה המוח. לכן הצטרפתי לתכנית האימון המנטלי של אילן.
הוא פתח בפניי עולם שלא רציתי לעזוב אותו הוא נתן לי כלים, אסטרטגיה, פרקטיות שאני יכול ליישם, ופתאום ראיתי הופתעתי לגלות שאפשר לשלוט בכל המחשבות, הרגשות והלחץ בזמן המשחק.
ברגע שהתחלתי ליישם את זה הצלחתי ליצור קפיצת דרך בקריירה שלי, הגעתי לדירוג חמישי בארץ וגם כאשר נפצעתי הצלחתי להגיע לתחרויות ולשחק חכם במוח ולא בכוח ולהביא הישגים מפתיעים. "

יובל הס
טניס שולחן

"עבדתי עם אילן בתקופה שבה הייתי בין הנוער לבוגרים. תקופה קשה לכל כדורגלן.
המעבר הזה והעבודה עם אילן עזרה לי לעבור את זה בקלות ובהבנה מלאה של הדברים החזקים שלי ומה צריך לעשות בשביל להתקדם בכדורגל ולשאוף הכי גבוה שאתה יכול.
אילן כיוון אותי והדריך אותי במטרות ובעמידה ביעדים שהצבנו לעצמנו. בנוסף לפן המנטלי ישבנו ניתחנו וידאו שלי ושל השחקנים מהעולם שהראו לי עד כמה אני צריך לעבוד קשה ולרצות ללמוד."

אריאל הדר
הפועל קטמון

המלצות הורים

"אני רואה שינוי מאוד משמעותי בבן שלי בן ה-13. גם אחרי שיחות קצרות מול אילן אני רואה ילד שחוזר הביתה עם עיניים מבריקות עם רצון להמשיך להשקיע ולעבוד קשה. הוא בהחלט מבין שזאת הדרך להצלחה, גם אם יש הפסד וגם אם הוא חווה חוויה שלילית הוא תמיד יודע להרים את הראש כי אילן נותן את הכוח לעשות את זה. אני כאמא חושבת שהכלים שניתנים לבן שלי נכונים ומועילים גם לחיים בכלל ובפרט כאמא לספורטאי. גם לדעת שאחרי ההצלחה צריך להמשיך לעבוד קשה, וגם אחרי הפסד צריך להרים את הראש ולהתקדם. בעקבות הבן הבכור שלי והתהליך המדהים שהוא עובר מצאתי לנכון לרשום גם את בני השני בן ה10 שגם הוא ספורטאי בתחום כדורגל משום שאני חושבת שאימונים פיזיים משולבים ביחד עם אימונים מנטאליים וזה המקור להצלחה.
הכל בראש ברגע שיש לך יכולת והשקעה."

מיכל ג'ורג'
אמא של אורי ונועם ג'ורג'

"כשאנחנו הגענו לאילן קיבלנו ממנו המון מקצועיות המון אכפתיות אמפתיה, קיבלנו ממנו תובנות לגבי תזונה והתנהלות לפני משחק ובמהלך המשחק, היה זמין בכל עת שרק רצינו קיבלנו יחס מדהים . הילד יישם מאילן את כל מה שהעביר לו וזה ממש צלח הרגשנו שינוי."

יעל שהינו
אמא של רועי חלוץ בהוד השרון

לפרטים נוספים

צרו איתנו קשר

Follow Us

Instagram

סגירת תפריט